joi, 25 februarie 2010

zi de nastere

Maine voi face 41 de ani!..Nu stiu ce voi face sau daca voi face ceva anume,in afara de faptul ca ma voi duce sa imi iau sarmalele cu orez facute de mama,tocmai pentru ziua mea de nastere!..
Ce inseamna 41 de ani? O viata scursa cu bunele si relele sale!..N-am trecut prin viata ca gasca prin apa,dar nici nu sant cineva.Sant un om normal care gandeste normal,care stie totusi ce vrea de la viata,intr-o lume plina de tampiti!..Am avut vise efemere si poate mai am,am avut multe relatii de amicitie din care am sperat ceva de la fiecare relatie,acum sant asezat la casa mea mai ales sentimental!..Sper sa reusesc pe criza asta sa imi gasesc un serviciu si care sa o multumeasca pe iubita mea!..Cu toate ca ea ma accepta si asa cum sant!..41 de ani? Un numar care stie trairile din care e compus!..Asa sa-mi ajute D-zeu!..

Niciun comentariu: