miercuri, 18 august 2010

De la Adevar la Perversiune

În momentul când la 1 aprilie 2010 am semnat contractul cu un hypermarket pe perioadă nedeterminată la raionul Media Office,am sperat că-mi va fi bine,desi recunosc,nu mi-a plăcut si nu-mi va plăcea munca fizică niciodată.Si a fost bine până la un anumit punct.Fusesem in concediu la mare,în statiunea Jupiter, alături de iubita si mama mea.Mă simtisem atît de bine încât nu aveam să prevăd dezastrul ce va urma.Că asa-i pe la noi prin hypermarketuri.Te mută de pe un raion pe altul,astfel încât să ai cunostiintă despre toate,si asta în cazul în care conform studiilor,te poate avansa manager sau sef de departament.În cazul meu eu nu speram nimic.Poate doar la salariu ceva mai multi bani,dar asta inconditiile cresterii salariului minim pe economie.Însa,în zilele mele libere 12,respectiv 13 iulie,pe când mă odihneam,nici nu ma gândeam ce va urma după.De fapt nu am mai fost pontat la Media Office ci la Peste în sfarsitul lunii iulie.Pentru ca sînt oameni putini acolo,si la noi la Media eram prea multi.Nu m-a întrebat nimeni dacă suport frigul de acolo,în raport cu temperaturile prea ridicate de afară!..Mi s-a spus apoi că mă pot muta pe orice alt raion cu conditia sa vină cineva în locul meu.Oricum ceea ce se întamplă in hypermarket si cu alti angajati,e multa perversiune!..Oricum speranta moare ultima!..

Niciun comentariu: