duminică, 15 ianuarie 2012

Revolutia română din nou!..

Sînt indignat de ceea ce se întîmplă,în Bucuresti ca și în alte orase ale tării noastre!..E normal să ne exprimăm punctul de vedere chiar și într-o piatetă!..Dar să vandalizăm magazine,să dăm foc la masini si la chioscuri,nu sînt de acord!..Pentru ce am facut atunci revolutia romînă?Nu pentru a scimba ceva în bine?Dar oare ce s-a schimbat?Constat că dacă Ceausescu ar fi dat hypermarketuri poporului român în loc de alimentare,n-ar mai fi iesit în stradă!..Dar,cred că revolutia română a fost făcută de serviile secrete din afară granitelor tării noastre.Când ,însă poporul român a iesit în stradă,atunci serviciile secrete din afara granitelor tării noastre,au zis :lăsații în pace să se războiască între ei.Cei care au vandalizat magazine,chioscuri,au rupt garduri etc.,ereau la revolutie,în bratele mamelor sugînd la țîță.Ei fac parte azi din galeriile principalelor echipe de fotbal din Bucuresti.Asa nu se mai poate!..Eu unul am fost impotriva revolutiei române.Stiam de la lectia de istoria româniei c-am ce înseamnă capitalismul sălbatec si mi-am zis că acolo vom ajunge.Iată că am ajuns!..O tară atât de mică,cum putea rezista serviciilor secrete strâine?(voi reveni si cu alte amânunte în alte articole)

Niciun comentariu: