marți, 5 noiembrie 2013

Editorial.(trist si vesel in acelasi timp)

Am fost si trist si vesel in acelasi timp,dar parca mai mult trist decat vesel.În sfîrsit de septembrie si început de octombrie venea iarna.Ploi si apoi de la Predeal încolo pînă la Tg.Mures nu se putea circula datorita zăpezii.După aceea a venit brusc căldura ce continua si astăzi cînd scriu acest articol.Auchan a preluat însfîrsit compania germană Real.Ne-am dus la instruire practică in cadrul Auchan Titan într-o perioadă cînd se ascultau povesti vechi de iubire la gura sobei.Oricum anormal pentru acea perioadă a anului.Nu stiam ce să mai scriu,ce să mai fac si cum să mă mai comport în viată.Si uneori există ceva care te aduce în extaz.Giumbuslucurile copilasului meu si mai ales tandretea sotiei mele.Si nu pot uita grija mamei mele pentru nepotel.Soarele strălucea pe cer si toamna ce ar fi trebuit să fie, a devenit deodată vară.Doar frunzele arămii mai arătau c-ar fi toamnă.Am spune că s-au inversat anotimpurile!...În cîtiva ani să nu ne mirăm că vom merge în iulie la schii la Predeal si taman în ziua de Crăciun vom face plaje pe litoralul romanesc si nu pe cel African ,un lux de altfel în orice anotimp.Trst dar adevărat!..

Niciun comentariu: