luni, 3 martie 2014


Mergem înainte? Spre ce ne indreptãm ?

încotro mergem ?Unde ne este idealul ?

                                Daca faptele mele bune sau rele de ieri de                                    

                                azi ,de mâine  ar fi judecate de oameni

                                ce-si spun martiri, n-as zice nimic.Chiar as

                                accepta !.Povestea vietii mele e una interesanta.Au trecut 45 ani de cand m-am


  
nascut si in tot acest timp am trait si bune si rele!..Am iubit si am fost iubit,iubesc si sant iubit!..Am incercat a fi membru PSD si am ramas cu ochii in soare.Am trecut prin multe dezastre natural,altele le-am invatat de la istorie,dar se pare ca Nostradamus a avut dreptate!..Al patrulea razboi mondial sta pe un praf de pulbere sa inceapa!..Desi au existat de-a lungul anilor numeroase conflicte locale la nivel gl;obal care au dat nastere unor interpretari,acum chiar e momentul!..Ceea ce se intampla in Ucraina si mai ales in regiunea Crimeea reprezinta fitilul celui de-al patrulea razboi mondial.Cantecul" Treceti batalioane romane Carpatii" va rasuna din nou.Mai degraba as spune ca "Maluri de Prut"al lui Adrian Paunescu ar fi mai potrivit.S-ar putea ca sa asistam la un nou 1 decembrie!.. sau de ce nu un nou 30 decembrie( cu Rusia detinatoarea controlului pierdut in 1989).Stranepotii baietelului meu vor invata acete lucruri din carti,dar noi astazi rescriem istoria cu propriile noastre maini si piepturi!..

Niciun comentariu: