sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Au trceut si sarbatorile de iarnă! A fost frumos,nu zic!..De sf.magic Crăciun a nins un pic la fel ca în copilaria mmea!..Toate bune si frumoase!..Nimic nu avea să prevadă din ceea ce avea să vină in familia mea!..Un virus puternic patrunde in atmosferă precum iubirea unei femei puternice acaparează orice barbat!...Virusul a pus stăpînire pe mai toata Romînia fiind multiple cazuri de imbolnăvire,dar si pe băietelul meu!..Cu toată recomandarea medicului de familie cu privire ...la medicamente ,temperatura băietelului meu nu depăsea 38,9 grade,singura zi cînd a avut 36 grade fiind cea de , magic revelion, unde voia bună si-a spus cuvîntul!..După anul nou calvarul a reinceput!..Si gerul si zăpada multa au pus stăpînire pe Romînia .Temperaturile fiind cu minusuri multe.Numai la băietelul meu temperatura era cu multe plusuri(39 grade)Atunci a intervenit nevoia urgentă de a merge la spitalul Victor Babes din Bucuresti.Aici a încăput pe cele mai bune mîini!..De la doamna doctor Eugenia Ungureanu si asistentele ei dar si alte cadre medicale!..Cu totii si-au dat mîna ca băietelul meu sa fie cel mai sanatos!..Vegheau zi si noapte!..asa cum probabil vegheau si altor copii !...Le multumesc tutturor acelora care l-au facut bine pe baietelul meu!...Dar fară ajutorul mamei mele care sa stea in spital alaturi de el nu se putea!...Dar si sotiei mele care obosită mereu cum erea dupa orele de munca se ducea la sptal cu cele de trebuinta mamei si baietelului.Multumesc lui D-zeu că prin credintă am reusit ca totul să nu se transforme in tragedie!..

Calvarul unei boli

Nimic numai contează,
Doctori mici sau mari
Pe Vlad al meu îl monitorizează
Ca apoi să nu-l compari
Cu o legumă,calvar ce nu va trece
În vremea atît de rece
Decît cu ajutorul doctorilor,
Al meu ,al meu
Si a lui D-zeu!..
Si aici în spital Vlad al meu se ridică
Ca o nălucă ce n-are frică
De pădure si de lupi,
De albine si de stupi
Multumesc,multumesc,multumesc
Voua doctorilor,
Pe toti va iubesc
Din noapte
Pînă-n zorii zorilor
S-n miez de soapte!...

Niciun comentariu: