sâmbătă, 7 februarie 2009

iubind in tacere la 40 de ani

Mai sant 2 saptamani si vine ziua mea de nastere.Nu stiu cum va fi atunci, si cine va mai veni in afara de invitatii deja anuntati.Nu stiu cum ma voi comporta si ce voi face sau ce voi asculta.Stiu insa ca voi veni impreuna cu viitoarea mireasa.Vor fi prezenti si cei ce ne-au facut cunostiinta.Aici unde locuiesc la ea,am tot ce-mi trebuie.Nu-mi lipseste nimic.Aseara a venit mama sa ne ajuta la curatenie si la gatit.Am facut socoteli cu privire la ce vom cheltui pentru ziua mea de nastere.Stiu ca este criza mondiala ,dar odata implinesc si eu 40 de ani,vorba poetului Adrian Paunescu:"Si totusi exista iubire/Si totusi exista blestem/Dau lumii,dau lumii, de stire /Iubesc ,am curaj si ma tem!/
Multumesc cerului si bunului D-zeu si feceorei Maria ca sant sanatos,si ca totusi pot sa fiu pe picioarele mele si nu depind de altii.Stiu ca in facultate am avut persoane care m-au intretinut,mama,bunica,sora tatalui,fiica acesteia-verisoara mea.Si le multumesc.Acum am un serviciu stabil si impreuna ci viitoarea mireasa vom modrniza apartamentul in care locuim.Sper sa traim pana la adanci batraneti si sa ne bucuram de nepoti si stanepoti!..Trebuie sa inchid blogul meu personal.Mi se spune ca mergem la cumparaturi.E foarte frumos afara.E soare si sant 19 grade.E primavara in februarie.Si vine ziua mea de nastere.Personal nu sant americanizat sasarbatoresc ziua indragostitilor pe 14.Poate ii voi lua o floare iubitei.Eu o voi sarbatori pe 24 cand e "dragobetele"

Niciun comentariu: