duminică, 30 august 2009

botezul fiicei varului meu

Am fost de curand la botezul fiicei varului.Am fost impreuna cu prietena mea.M-am simtit extraordinar,mama fiind cea mai bucuroasa.De asemeni si unchiul si matusa deveniti acum bunici.Ani de zile am sperat ca voi avea o femeie cu care sa impart si bunele si relele vietii si sa-mi daruiasca o fetita.Acum poate ca e momentul.Si nu voi regreta vreodata alegerea facuta.M-am simtit atat de bine ca toata lumea ma admira si mai ales pe iubita mea.Ma intrebau pe cand nunta? Sincer vorbind nu stiu nici eu!..E criza si nu am nici servici!Sant in cautarea unuia nu neaparat banos dar stabil.Asta pentru ca cele banoase nu sant foarte stabile!..Probabil ca se va intampla asta candva!..N-am nici o indoiala!..Vantul adie usor si cerul parca sta ploua!..Gandurile ma napadesc iar somnul imi e cand agitat cand linistit.Abia astept sa merg la mare alaturi de iubita mea!..Sa revad marea din nou!..Si sa multumesc lui D-zeu ca anul trecut am dus-o si pe mama.Santem impreuna de aproape un an si iata ai zice ca ne stim de douazeci!..Cine ar fi crezut ca in noiembrie anul trecut cand venisem fara o iubita la nunta varului meu,iata-ma acum discutand despre propria nunta? Doar eu si credinta mea in bunul D-zeu!..

Niciun comentariu: