vineri, 7 august 2009

Noapte buna Tatiana Stepa

Stirile rele ma-nconjoara!..Dezastrele sant la tot pasul pe acest Pamant!.A fost un cutremur acum 2 zile.Pregatitor pentru cel mare,probabil!..N-am capacitatea de a le diferentia.Poate unele stiri nu sant chiar asa de rele!..Insa o dezordine culturala a pus stapanire pe noi.Observ ca incep sa moara oameni de cultura care au reprezentat ceva pentru Romania,mai ales imaginea ei in lume!..Se retiparesc marile romane si carti de poezii ale marilor romancieri romani ale secolului 19 si 20.O fac ziarele Adevarul si Jurnalul.Contabilizez, macar asa de dragul ca am indragit un anuimit gen de muzica,numarul viilor si mortilor din ograda culturii.Constat ca mortii se inmultesc si vii nu mai cresc.Deci avem pierdere si nu profit ca sa folosesc doi termeni din cursul de contabilitate pe care tocmai il efectuez.Constat ca frunzele cad si-si lasa pomii tot mai goi.Nu-mi vine sa cred ca Tatiana nu mai este!..Am fost cu actuala mea iubita care-mi va deveni anul viitor mireasa,la spectacolul de la sala Polivalenta din Bucuresti anul trecut pe 24 noiembrie,o zi de luni.L-am vazut pe marele Grigore Vieru dar si Copacii fara padure ai Tatianei Stepa.Desi stiam ca este bolnava de cancer.Dar ea insusi declara ca muzica versurile poetului Paunescu o mentin in viata dar si pe parintii ei.De ce oare trebuie trebuie sa moara copii si apoi parintii?N-am sa inteleg niciodata!..Nici Grigore umai este,nici Tatiana!..In 1982 Tatian Stepa avea 19 ani si a venit cu incredere catre poetul Adrian Paunescu,care a lansat-o si aparat-o de orice rau i se putea intampla!..Au murit copacii fara padure.Daca nu stim sa ne pretuim valorile la timp riscam sa nu mai avem parte de ele.Iar din urma nu prea vine nimic!..Si noi vom muri candva!..Poate odata cu valorile pe care nu stim a le pretui!..D-zeu sa o odihneasca!..

Niciun comentariu: