joi, 1 aprilie 2010

Credinta pe care o avem fiecare

Azi am fost la hypermarketul Real din cartierul Vitan pentru prima zi de muncă.Până se va termina constructia hypermarketului de lânga Policolor, probabil aici la Vitan voi lucra.Nu stiam cum si când voi începe munca,mai cu seama că pe 17 februarie cand ar fi trebuit sa semnez contractul, datorită iernii constructia de lângă Policolor s-a amânat cu 1 aprilie si cine stie că ploi au tot fost!..Abia de câteva zile vremea s-a ănzdrăvenit,ba chiar destul de cald pe alocuri,pentru luna martie si inceput de aprilie.Credeam ca dupa o instruire privind protectia muncii si PSI voi începe lucrul.Si atunci cum rămînea cu vinerea mare si cu trecerea pe sub masă în sfînta biserică,mai ales că eu sânt un mare credincios.Am tinut postul mare cum am putut.În special m-am abtinut sa mănânc carne!..Am iubit asa cum numai eu stiu să iubesc!..Am fost iubit asa cum numai ea,iubita mea stie sa iubească!..Credinta în D-zeu este credinta pe care o avem fiecare dintre noi in sufletul nostru,arătînd-o mai mult sau mai putin celor din jur.În timpul postului ne rugam mai des decât în timpul anului, mergem mai des decat în timpul anului la bisrica si facem semnul crucii mai des decat în restul anului.Facem mai multe fapte bune si dăm de pomană adevaratilor cersetori ce ne ies in cale!..Si iată cei de la Real hypermarket au facut voia lui D-zeu,ca eu sa fiu liber de paste si sa trec pe sub masa în vinerea mare.Si mai sper ceva: ca eu sa nu raman la coada vacii si sa pot urca pe scara ierarhică!..Aşa să-mi ajute D-zeu!..

Niciun comentariu: