vineri, 18 iunie 2010

Litoral 2010

Am fost de curând împreuna cu iubita si mama mea într-un binemeritat concediu de odihnă,în statiunea Jupiter de pe litoralul romănesc.Statiunea este cea mai înaltă de pe întrg cuprinsul litoralului nostru.Aerul marin,numit si briza mării bate mai altfel decât în celelate statiuni.Apa este mai bogata în săruri minerale,iar nisipul este mult mai fin(acum,cât de fin se întelege,pentru că de cernit nu prea se mai cerne)M-am simtit atât de bine,asta si pentru că am prins o vreme neasteptat de caniculară pentru această perioadă a anului,în comparatie cu septembrie 2009.Neptunul fiind foarte aproape mergeam des să-l vizitam,cu ce noutăti se mai prezintă, fată de anul trecut!..Drumul pe care mergeam era o cărare pe care o stiam din copilărie când am fost prima oară,prin pădurea de mesteceni Comorona!..În fiecare zi luam prânzul la terasa "La Maria" cu specific românesc,de pe malul marii.Doamna Maria-patroana e din Bucuresti si are si aici o afacere în acest domeniu.Îmi place Jupiter pentru ca e şi o parte din copilăria mea.Când o iei pe cărare spre Neptun, ajungi la restaurantele "La calul Balan",si la "Carpatina".
De pe la (17-18) ani de când am început sa devin matur mi-am dorit ca atunci când voi fi la de plina maturitate să pot să-mi fac o nuntă ca-n povesti la malul mării.Dezamăgirile în dragoste si lipsa unei stări financiare care să-mi permită acest lucru,m-au făcut să nu pot să-mi îndeplinesc acest vis.Nici acum cănd am stabilitate în dragoste şi un serviciu stabil nu voi putea îndeplini acest deziderat.Poate doar daca voi câstiga la loto,dar sa nu fie prea târziu,adica sa fim prea bătrâni.Ce s-a amenajat si reconstruit pe timpul lui Ceausescu nu mai face nimeni.E trist dar adevărat!..

Niciun comentariu: