sâmbătă, 19 iunie 2010

minciuna femeilor

"Munca de V.J. nu implică numai talent actoricesc dar si imaginea conteaza foarte mult", marturiseste Diana Munteanu, simpaticaprezentatoare de la MTV pe www.eva.ro(21 iunie 2008)

"Am facut atletism de performanta timp de opt ani, si modul meu de intretinere este strans legat de capriciile vremii. In mod normal,eu alerg pe stadion, dar cum iarna nu se poate, frecventez sala"cu sfintenie"Nu beau alcool ,cafea si nu fumez decât ocazional",mărturiseste tot ea pe acelasi site.Iată ce am gasit pe www.csid.ro despre aceiasi Diana Munteanu.

„Ce se intampla, doctore?”:Ce pondere are sportul in viata ta?

Diana Munteanu: Destul de mare. Merg la tenis din cand in cand si am un program sustinut de alergari si de abdomene. De la 10 ani am facut atletism de performanta. M-am lasat cand trebuia sa dau la facultate, la ANEFS. Ideea ca voi deveni profesoara de sport nu-mi placea. N-as putea spune ca am o explicatie pentru acest lucru si nici nu as vrea sa jignesc pe cineva. Asa, am dat examen la Actorie si nu regret. Mai ales ca am intrat din prima. A fost cea mai buna optiune, chiar daca m-am lasat de sportul de performanta.

CSID?: Ce regim alimentar ai?

Diana: In adolescenta, au fost multe astfel de momente. La 15-16 ani, eram disperată din aceasta cauză. Oricum, cred că fiecare adolescent are astfel de momente dificile: când nu-ti plac dintii, fata, parul, mersul, picioarele sau orice altceva. Nici acum, nu pot sa spun ca îmi place tot la propria persoana si nici nu ar fi normal. Oricum, sunt împacata cu felul in care arat – asta cred ca e cel mai bine – si incerc sa ma mentin. Trebuie sa recunosc ca genele mostenite ma ajuta in mare masura, dar nu poti dormi pe tine, doar pentru faptul ca mama sau bunica arata inca bine.

CSID?: Ce faci pentru o viata sanatoasa?Fumezi,bei cafea?

Diana: Din fericire, nu fumez. N-am fumat niciodata pentru ca, pur si simplu, nu s-a lipit de mine acest viciu. Nu beau cafea. Daca ma intrebi de ce, nu pot sa-ti dau un raspuns. Nu simt nevoia. N-as vrea sa ma repet, dar cred ca, daca alergi in fiecare zi, ai un tonus de exceptie. Recomand aceasta reteta pentru ca este destul de facila. Nu pierd noptile, desi unii vor zambi, cand vor citi acest lucru. Mi se pare important sa fii cu mintea limpede dimineata. Si muncesc foarte mult (zambeste)…(Andreea Groza noiembrie 2005) Din 2008 s-a apucat oare de fumat? Nu mai înteleg nimic la femeile astea!

Niciun comentariu: