sâmbătă, 26 februarie 2011

milionar de 42 ani

Azi a fost ziua mea de nastere.Am împlinit 42 de ani.Un număr care stie trairile din care compus!..Am trait multe în cei 42 de ani,de la inundatii la cutremure sau revolutii populare sau comandate din exterior,de la dezamăgiri în dragoste la extazuri în amor.De la a face un lucru pe cont propriu la a fi ajutat să-l facă.Si lista ar putea continua!..Am învatat sa iubesc si să fiu iubit.Azi am fost împreună cu iubita mea,Flori si Sorin(cei ce ne-au facut cunostiintă) la un minirestaurant din aproprierea parcului Titanii pentru a-mi sărbatori ziua mea de nastere.O formulă restrînsă.Nu ca altădată.M-am simtit destul de bine,dar găndul îmi era la vremurile apuse cînd veneau toate rudele sa ma sărbătorească la mine acasă.Acum nu prea mai e timpul de petreceri fastuase!..Lume multă si mult fum de tigară!..Luna straluceste pe cer parcă pentru noi doi.Si stelele sânt mai altfel!....42 de ani, un numar al dezamagirilor, al implinirilor si al iubirilor desarte.Încep să înflorească copacii în Bucuresti ca într-un fel de lacrimă a bucuriei celor 42 de ani împliniti!..Multumesc celor ce mi-au trimis felicitari si mesaje,fie telefonic,fie prin e-mail,fie sms!..

Niciun comentariu: