luni, 1 august 2011

Dezastrul de bacalaoreat

Sînt distrus psihic.De ce? Pentru că tocmai noi cei de-o vârstă nu vom putea avea pensie.De ce?Pentru că n-are cine să contribuie si pentru noi atunci cînd vom fi la 80 de ani.De ce?Datorită dezastrului de la bacalaoreat din anul 2011!..Cum e posibil ca viitorul tarii să nu stie limba romînă?Cum e posibil să nu mai stim că 1+1 fac 2 si că”un corp scufundat în apă,acel corp va avea ca și greutate volumul de apă dislocat”(principiul lui Arhimede)?Cum e posibil ca un elev sa spună despre Victoria Lipan eroina din Baltagul că a plecat in căutarea iubirii pierdute împreună cu cînele Costel(din celebra serie BD...)?Asa ceva este inadmisibil!...Nu spun ca eu am fost mai breaz la bacalaoreat in anul 1988,si asta datorită faptului că am zis un citat din Ceausescu despre marele Eminescu cel care îmi căzuse la bac,desi pe atunci dacă spuneai un traiască erea de bine,dar...M-am dus la oral si tot Eminescu mi-a picat.”Scisoarea a treia” si „Atat de fragedă„.Dacă le întrebi pe elevele dintr-a 12-a cînd a fost ultima partida de sex îti raspund imediat,dar să stie ce reprezintă ziua de 15 ianuarie nu stiu.Trist dar adevarat!..

Niciun comentariu: