sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Flacara poetica


      Selectiuni din  volumul  de poezii semnat Victor Vasilescu!..Scris 2006.Iată ce scrian atunci cînd credeam incă în iubire!..
 
 

 

                                                               

     Supus acelorasi risipe                                             Putere  

        28.06.06
               I                                                                            IV
     Supus acelorasi risipe                                  Din ce cunosc si traiesc

     De cand ma stiu                                           Mai am puterea

     Ca orice om al planetei                                Si menirea

     Visand la o iubire de amor in clipe.             O femeie s-o cuceresc,

                                                                          Si apoi sa recladesc

                                                                           Prin cantec                                                                      
                       II
    O flacarã vie danseazaã                                 Tot ce am iubit si iubesc !

    In jurul meu
                                                                                               V
    Intretinand misterul suspans                           Mai am puterea sa cred

   O flacara vie de amor cand se fumeaza ?        «  In Lady in red »     

                    III                                                      Un tandru pantec sa-l însãmantez,

    Intrebari ce au batut                                        Unei femei sa-l încredintez !...

    Si mai bat la usa                                              Mai am puterea ; si uneori menirea

    Supus acelorasi risipe din trecut                     Sã-i daruiesc mamei

   Ma urmareste pãdurea iubirii de cenusa !..      Suspin de femei

                                                                    De fetita ; Si bocet ; De dor !..

       

    Autoportret în Politehnicã :

                         I                                                             III

    Aici au fost iubirile noastre                          Din trista razbunare

    Aici am cunoscut                                          Anunt ca numai negociez nimic

     Marile dezastre                                            Si cand toate acestea nu mi le explic
    Marile iubiri carora le-am fost scut               Mai astept marea sarutare !..

                       II

     Aici puteam sa fiu ;casatorit cu  o ea

     Dar din din ce stiu ; Mai pot cuceri marea,           29.06.06

     Cerul,stelele

    

Niciun comentariu: