miercuri, 10 aprilie 2013

Mama si soţia mea (editorial)


    Pînă mai ieri femeia care era cea mai importantă în viaţa mea era mama pe care aş putea să o descriu aşa cum este şi cum o percep eu. Aceasta e ca o zana alba din povesti, care îmi dă putere şi înţelepciune şi mă înveselea atunci  când aveam dezamăgiri în dragoste.    Mama are ochii puri si  îmi aduc aminte de felul cum mă privea atunci când eram bolnav; este de înălţime medie, culoarea părului este brunet iar sufletul este totdeauna plin de bucurii. Am acum în faţă imaginea când mă învăţa să fac litere, cifre si ma certa atunci atunci cand gresam!..De cînd m-am căsătorit si asezat la casa mea,cu nevastă si copil cum îi sade bine oricărui om,femeia care are grijă de mine a devenit sotia mea pe care o alint cu "iubitica"Dar de cînd s-a nascut copilasul meu Vlad Andrei,si mama mea are grijă de el atunci cînd noi sîntem la muncă,parcă trăiesc alte vremuri.
Mama imi dădea si îmi mai dă si acum  sentimentul de linişte şi fericire pe care îl trezeste în mine atunci când mă sărutã cald şi îmi spune noapte bună.Dar recunosc că sotia mea este în momentul de fată lucrul cel mai de preţ din viata mea!.. Modul său de îmbrăcăminte este unul simplu şi confortabil iar atunci când sînt în impas mă ajută foarte mult!..Ceea ce eu ador la sotia mea este caracterul si faptul că nici o alta femeie din viata mea nu mi-a dăruit ce  ea mi-a daruit!..Adică superbul copilas de care sînt mîndru.Este o persoană sensibilă, drăgastoasa care spune direct când i se pare ca  ceva este ne la locul lui.Desi  a trecut prin multe dezamăgiri în viată chiar si familiare a reusit să facă fată cu brio.
Când este minţită de cineva are intotdeauna puterea de a ierta lucrul pentru care o admir. Sotia este plina de energie consumând-o prin a face treburile gospodăreşti, facând cumparături si o ajut asa cum pot!..Asa cum mama mea o ajută la rîndul ei cum poate si ea.Atunci când este obosită se odihneşte, se relaxează citind o carte sau ascultând muzică impreună cu mine sau Vlădut şi când o văd tristă mă întristez şi eu dorindu-mi să îi pot lua supărarea cu o baghetă magică şi facând o vrajă să duc departe supărarea ce o cuprinde.

Niciun comentariu: