miercuri, 10 iulie 2013

Credintă

Dezastrul de la bacalaoreat 2013,precum si dezastrele din anii precedent ,mă fac să cred că numai avem invătămînt romînesc de calitate decît 40 %,restul e subcalitate.Pe vremea mea cînd nu luai proba scrisa la o materie te duceai la oral si daca nici atunci se repeat anul si poate ereai mai bine pregătit,profesorii fiind si mai motivati!..Si atunci se strîngeau bani pentru asanumitul fond al clasei ce includea mici reparatii,excursii la muzee din Bucuresti si împrejurimi sau excursii la munte.Evident în ultimul an de liceu se strangeau fonduri pentru activitati de protocol la bacalaoreat.Comisia erea formata din menbri apartinand ministerului,altor licee si doar cîtiva menbri din cadrul liceului unde îti desfăsurai activitatea de licean.Însa aproape toti elevii ereau pregătiti mai mult sau mai putin.Notele ereau în consecinţă.De ce s-a făcut atîta tam-tam cu liceul Dimitrie Bolintineanu din Bucuresti,cînd de fapt problema nu o reprezintă sumele de bani vehiculate ci elevii slabi pregătiti.Unii elevi au declarat că are balta peste,adica spatele părintilor că are tata afaceri si uite mă duc în club.Am totusi credinta că lucrurile se vor schimba în bine ,am credinta că vom reveni la sistemul cu examen scris si nu grilă si trepta I si treapta II,si nota de la bac sa nu mai conteze la admiterea în facultate.Eu personal cred că era mai bine pe vremuri!..Trebuie să aducem ceea ce erea  bun în sistemul comunism înapoi!..

Niciun comentariu: