duminică, 10 iunie 2012

Globul Pămîntesc


     In copilarie credeam cã Globul Pãmântesc e ca o minge de fotbal  cu care se joaca marile puteri ,în special tãrile imperialiste si mai ales capitaliste,din dorinta de a-si acapara noi teritorii pe care apoi sa le subjuge dupa cum vor ele!..N-o sa mã mir cã poimâine o sa aflu cã acest Pãmânt e de fapt întregul Univers.
 Grecii in antichitate denumeau toate celelalte teritorii  « globul pãmântesc « ,iar ei ereau zicese Universul.De fapt,aici  era raiul,cel in care ajungem dupa aceasta viata !..
Dar constat cu tristete că de la un timp destul de mult încoace,din februarie anul trecut  mai exact Pămîntul numai e Pămînt !...Se tot cutremura !..O falie de Pamant se  loveste de alta vrând să o ia înainte !..Aşa apare cutremurul !..Chile,Japonia, Papa Noua Guinee,si chiar America. !..E adevarat ca  la 35- 40 de ani  Pamantul se mai cutremură !..Cănd acele falii vor înceta sa fie active atunci vom deveni noi activi,adică zona Vrancea.Când se va intâmpla lucrul acesta nu stiu.Nu o stie nici Mărmureanu,ci numai D-zeu !..Oricum cutremurul,privit ca o catastrofa naturală e singurul lucru care ma sperie !..Nici dorinta ce mi s-a îndeplinit de-a fi tată,nici responsabilitatea mi-a   revenit,nici cresterea copilului nici educatia lui,nu mă sperie mai mult decât venirea unui cutremur.Si asta pentru ca s-ar putea veni atunci cănd iubita mea e la munca si eu acasa singur.

Niciun comentariu: