duminică, 10 iunie 2012

N-am să fiu bine mici odată!...

flacăra poetică

Eu n-am sa fiu bine niciodată
Cîndva voi poate suferi
Dar va exista o dată
Cînd va veni visul de luceferi!..

Toti cei din jur puteti sa ma intrebati:
- Ce vreau de la viata,omenire?
Am să răspund frumos:
O dragoste asa cum e legea fire!..

Am investit prea multe sentimente
În destinul ce mi s-a prezis
Am acceptat uneori ale vietii fente,
acum nu mai am nimic de zis!..

Puteam sa mai caut pe Facebook
Cîteva neveste,puteam sa am un nou look,
Puteam sa mai cred în "Lady in red" !..


Dar acum eu sînt bolnav de acest destin,
Învatati ai mei din jur nebunia ce ma cuprinde
Pe al universului festin
Caut sacul cu merinde!..


Sînt bolnav.E o boala rara!..
E o boală mult prea grea,
Această boală se numeste ea
Iubita mea!..

                        26.03.2012,Bucuresti

Niciun comentariu: