duminică, 26 mai 2013

Editorial(flacara flirt)

Mai este putin si se aproprie ziua de nastere a iubitei mele !..Nici nu stiu ce cadou să-i fac !..Oricum o floare tot am să-i iau !..Nu stiu de ce în ultima vreme mă simt mai linistit,mai împlinit !..Probabil că sentimentul de iubire netărmurit pe care i-l acord iubitei mele !..Şi vizitarea unor rude, din marea familie care am fost (si ne-am tot împuţinat),cu ocazia unor petreceri !..Dacă nu mi-as fi dorit o familie,un copil si sentimentul iubirii să se împlinească,poate că nu as fi vrut să o cunosc. !..Dar tocmai faptul că si ea îsi dorise exact acelaşi lucru,şi suferintele în dragoste ale fiecăruia dintre noi au făcut ca noi doi sa fim împreuna şi astăzi !..În fiecare noapte când nu este lângă mine mă culc cu gândul la ea !..Şi-i pun perna ei lângă a mea !..În universul în care trăim este mult rău, dar prea putin bine !..Chiar si-n iubire !..O femeie care ţine la cineva anume ca la cel mai bun frate,dar în schimb îi acceptă micile atenţii cu diverse ocazii,zile onomastice,sau de nume,acceptă chiar într-o anumită perioadă si micile răutăti ale sefului ei,o femeie care ţine la acel cineva în ideea « stai să vedem,nu prea mă înteleg cu ăla,tot el ar fi mai bun(adică manta de vreme rea) » atunci aceea femeie se numeste pe româneste curvă !..O femeie care nutreste sentimente fată de cineva anume,care doreste ceva de la acel cineva,care uneori îl si poate ridica,o femeie care stie să gătească si să aibe grijă faţă copil, aceea femeie este exemplu pentru comunitatea în care trăieste !..Deşi poate că au existat si exista divergente între noi ca în orice cuplu,noi am demonstrat că se poate si vom fi cel mai longeviv cuplu !..Deşi s-ar putea ca o mare parte din rudele mele actuale să nu mai fie în viată atunci !..De cand s-a nascut fiul nostru Vlad Andrei casa parca s-a umplut de bucurie!..Am fost ieri la doua zile onomastice cea a verisoarei Karina in varsta de 4 anisori si la o fosta colega de-a sotie mele,al carui fiu implinise 11 anisori.Baietelul meu a ras s-a jucat si a dansat.A impresionat pe toata lumea!..Are o voiciune demna de un baietas de 2 ani jumatate!..Si cand te gandesti ca n-are decat 1 an si 2 luni!..Am demonstrat lumii lumii intregi ca se poate!..

Niciun comentariu: