marți, 14 octombrie 2008

Mama(15.03.08)

Femeia care este cea mai importantă în viaţa mea este mama pe care aş putea să o descriu aşa cum este şi cum o percep eu. Aceasta e ca o zana alba din povesti, care îmi dă putere şi înţelepciune şi mă înveseleşte când sunt trist. Mama are ochii puri si îmi aduc aminte de felul cum mă priveste atunci când sant bolnav; este de înălţime medie, culoarea părului este brunet iar sufletul este totdeauna plin de bucurii. Am acum în faţă imaginea când mă învăţa să fac litere, cifre si ma certa atunci atunci cand gresam.Mama imi da sentimentul de linişte şi fericire pe care îl trezeste în mine atunci când mă sărutã cald şi îmi spune noapte bună. Modul său de îmbrăcăminte este unul simplu şi confortabil iar atunci când eram mic imi cumpara de toate Ceea ce adoră la copilul ei este faptul că eu sant cuminte silitor şi o ajut când are nevoie de sprijinul meu şi mai ales că o iubesc din toată inima.Este o persoană sensibilă, drăgastoasa care spune direct când i se pare ceva este ne la locul lui, aceasta amintindu-mi de o intâmplare ce a avut loc acolo unde a lucrat iscându-se un conflict intre ea şi o colegă de servici spunându-i cu adevărat ce simte, asta dând dovadă de o fire puternică. Este o fire descurcăreaţă iar atunci când este pusă in situaţii dificile face faţă cu brio, mama are un caracter perseverent, făcându-mă şi pe mine să vreau ceva mai mult de la mine pentru a nu-mi dezamăgi mama.Când este minţită de cineva are intotdeauna puterea de a ierta lucrul pentru care o admir. Ea este plina de energie consumând-o prin a face treburile gospodăreşti, facând cumparături şi de aceea îmi doresc să fiu şi eu ca ea. Atunci când este obosită se odihneşte, se relaxează citind o carte sau ascultând muzică impreună cu mine şi când o văd tristă mă întristez şi eu dorindu-mi să îi pot lua supărarea cu o baghetă magică şi facând o vrajă să duc departe supărarea ce o cuprinde.

Niciun comentariu: