duminică, 26 octombrie 2008

Tablou de nunta

Se aproprie nunta varului meu.Nu stiu ce voi face sau cum ma voi comporta acolo.Pentru mine e doar o petrecere ca oricare alta si ma bucur nespus pentru varul meu,dorindu-i casa de piatra inca de pe acum.Am trecut prin atatea dezamagiri in dragoste,incat nu mai cred prea curand sa se intample asa ceva!..Poate la nunta aceasta sa observ o femeie singura care sa ma accepte asa cum sant:un om simplu.Mi-e dor de rudele ce numai numai sant in viata noastra,mi-e dor de Apusului nr.59,casa bunicii!..Mi-e dor de amintirea facultatii,de acele cursuri interminabile,de seara,de petrecerile din baruri,alaturi de colegi.Mi-e dor de   cifra 20 Parca as vrea sa-i mai am!..Nu stiu care va fi viata mea sau cand voi ajunge la altar.T.Intr-o lume plina de razboaie,de nedreptati umane si sentimentale,iata varul meu se însoara!..Anul viitor si alti veri ai mei isi vor pune pirosteriile.Când va fi sa fac si eu nunta in sfarsit,eu întai as vrea petrecerea burlacilor.Dar atunci voi fi iar singur .Nimeni nu va fi burlac au deja ani de casatorie.Trist dar adevarat!..

Niciun comentariu: