sâmbătă, 18 octombrie 2008

amintiri de la mare(septembrie 2008)


Multumesc mult tuturor acelora care mi-au permis sa efectuez acest concediu la Marea Neagra!..Multumesc lui D-zeu ca sant sanatos si am reusit sa o duc si pe mama la mare.Desi sant incurabilul sentimental desi stiu sa iubesc nu sant casatorit.N-am mai fost la mare in statiunea Jupiter de 12 ani,atunci fiind si cu tata ultima oara.Ce pacat ca nu am poze!..Acum este altceva!..Toamana e frumoasa mai ales cand pomii au frunzele aramii si soarele e sus pe cer.Sa auzi cum canta marea,sa vezi valul ei inspumat e ceva foarte frumos.Sa te plimbi seara pe faleza, sa simti briza marii,sa vezi apusul de soare la ghiol sa -ti clatesti ochii la femeile in fusta mini si pantofi cu toc e iarasi extraordinar!..Mi-e dor de toate rudele ce numai sant,mi-e dor de tata,ce mult as fi vrut sa fie cu noi acum la mare..Macar sa mai ma pot duce cu mama!..Si evident sa-mi gasesc jumatatea si sa am o fetita cu numele de ANA.Parca as vrea sa vad orasul TORONTO si cascada Niagara!..Dar ma multumesc doar a le consemna si privi pe internet.A cazut o frunza in calea mea si cine stie cate ori mai cadea!.. Sa vezi toamna de la malul marii,sa vezi frunzele picand,oamenii simpli sau bogati plimbandu-se pe faleza e ceva extraordinar!..Pur intamplator fara a ne vorbi,ne-am intalnit cu un var de-al mamei.Placuta revedere.Varul mamei decisese sa mearga sa viziteze si litoralul bulgaresc daca tot este la mare.Ne-a luat si pe noi ca un sentiment de prietenie ce ne lega prin faptul ca santem rude.Am vizitat Albena,Balcic,cetatea Kaliakra,fortareata turceasca din secolul XIX ,si am trecut prin Varna.Pentru mama s-a intamplat ceva si mai placut.Reintalnire cu o fosta colega din fabrica de confectii unde au lucrat impreuna.Depanari de amintiri la un pahar de bere sub razele calde ale lui septembrie.Toaman aceasta s-au intamplat lucruri frumoase nemai intamplate demult!..

Niciun comentariu: