duminică, 24 mai 2009

Amintiri din wekend(La multi ani mama)


Azi este ziua mamei mele de nastere.Implineste 62 de ani de viata.A trecut prin ea cu bunele si rele vietii din care a facut si face parte!..Mama nu a stiut din faptul ca o sa venim la ea decat un pic.Cu vreo doua saptamani inainte,cand i-am spus:"venim sau nu venim,nu stim!..Santem invitati la Flori,sotia prietenului nostru care ne-a facut cunostiinta.Este ziua ei de nastere!.."Era imposibil ca mama sa nu-si dea seama.Cum copilul ei sa nu o sune sau sa nu-i faca o vizita de ziua ei?Nu se poate!..Hotarasem impreuna cu iubita mea sa-i cumparam un tort pe care sa scrie"La multi ani Gina!" Caci asa i se pune de catre apropriati!..Fusesem in vizita la ea,cu vreo saptamana inainte,pentru niste discutii punctuale cu privire la viitorul meu si al iubitei mele,dar si la mormantul bunicului meu,pe care trebuie sa-l amenajem si sa-l cumparam pe 25 de ani!..La plecare comandasem tortul de la cofetaria Georgi din aproprierea locuintei mamei.Eram fericit!..Si sant!..Abia asteptam sa vina ziua de sambata sa mergem la casa de la tara a colegului meu de munca Sorin.Noaptea de dinaintea plecarii o dormisem mai linistita!..Pentru ca iubita mea are maine examen la facultate,eu urez bafta inca de pe acum!..Visasem petrecere in casa bunicii din cartierul Militari.De obicei cand visez casa aceia imi merge bine a doua zi!..Si-n facultate cand visam mai ales in preziua examenelor stiam ca-l voi lua!..Ca nu stiam ce nota voi lua,asta e alta poveste!..Vremea se anunta ploioasa!..Privirea ei este calda si primitoare!..Plecam spre "Gara de Est".Vom lua autobuzul spre comuna Barcanesti,judetul Ialomita.Incep cativa stropide ploaie!..Pe drum eu continui sa o intreb pe iubita mea din testele grila.Cred ca va lua examenul!..Privesc peisajele frumoase ale tarii noastre de care nu stim sa profitam din punct de vedere turistic!..Numai este mult si vom ajunge la destinatie.Urmeaza sa petrecem o seara de neuitat!..Amintiri despre casa bunicii si petrecerile de acolo imi revin in minte!..Acum sant si eu la casa mea din punct de vedere sentimental si numai ratacesc prin atatea flori.Mi-ajunge cat am hoinarit!..Dar gandul imi era si la mama ca doar odata in an e ziua ei de nastere.Aflasem ca va calca pragul usii si unchiul si matusa mea,chiar daca ei sant ocupati cu nora lor care trebuie sa nasca o superba fetita!..In pragul curtii ne intampina gazdele atat de ospitaliere cum aveau sa fie!..Curtea este plina de pomi fructiferi, de flori si de arbori exotici!..Cerul este senin si doar pe alocuri plin de nori.Ni se arata camera in care vom dormi la noapte,iar apoi santem invitati la terasa pentru a servi mici gustari inante de marea petrecere.Evident ca vor veni si rude ale gazdelor.Imi privesc iubita in ochi si-i spun ca o iubesc!..Timpul trece si nu mi-am dat seama ca a trecut.Se fac pozele etenitatii si se filmeaza!..Spre seara racoarea intra in oase.Nu-i spusesem nimic mamei despre ora venirii tocmai ca sa-i creem surpriza.Lucrul cel mai frumos este ca iubita mea tine la mama,trecand peste toate inaevertentele de la inceputul relatiei noastre.Eu doresc sa ne logodim macar, pentru ca sa numai traim in pacat cum se spune!..Cand o sa facem nu stiu!.Oricum multumesc iubitei pentru tot ceea ce face pentru mine!..Si-i voi multuimi atata timp cat voi trai!..

Niciun comentariu: