vineri, 12 iunie 2009

Serviciul care a fost si numai este

Nimic nu este surprinzător, în crizele pe care le trăim, intr-un mod direct sau indirect. Dupa ani si ani de zile in care am trait cu speranta ca-mi va fi bine si cand intr-adevar mi-era bine,vine de fapt, nota de plată. Iata incepe să vină. Se trage linie peste o etapa din viata mea.Fix doi ani si sapte zile.Ce urmeaza? Urmează inventarele!... Pe ce se contează, în aceste inventare? , în această lume in care pana si dreptul la viata e pe datorie ? Pe faptul că e prea mult a fost prea mult şi, cu deosebire, nu va mai fi la fele de mult!. . Viaţa pana acum a fost frumoasa!..Si perioadele in care radeam cu colegii ereau superbe!..Si faptul ca-mi cautam femeie pe internet si apoi comentam la locul de munca,insemna ceva!... De aceea, au atâta importanţă aceste zile ramase pana la scurgerea timpului oficial, această formă oficială de care nu scapam niciodata intr-o economie capitalista,in care locul de munca nu este sigur. Din când în când, ultimile zile intr-un loc de munca sant cele mai naucitoare, după ce dau cetăţenilor senzaţia că-i ajută. Mai exact, pierdem tot. Oficialii firmelor la care tu lucrezi dau din umeri. Ca i-a lovit criza,ca statul nu le mai ofera bani(daca obiectul de activitate este prestari servicii),ca numai esti competent la locul de munca,ca firma nu mai rezista pe piata etc.,etc...OK!.. Si-n perioada interbelica a existat o criza econimica cu aceleasi consecinte!..Si Pamantul se cutremura atunci si se cutremura si acum.Dar prin felul nostru de a fi il vom distruge definitiv in cativa ani buni.Ce voi face de acum incolo?Nu stiu si nu voi sti!..Traiesc clipe in iubire totusi fericite.Actuala iubita imi este alaturi si-mi va fi, pentru cata perioada nu stiu nici eu,fiindca nimeni nu te tine pe degeaba!..Nici macar iubita!..Noi muncitorii santem intr-un fel de "uite locul de munca nu e locul de munca'!..Noroc ca va fi curand sfarsitul lumii!..Daca noroc se poate numi el!..Asta in cazul in care nu a si inceput!..Prin ceea ce distrugem prin ceea ce santem si facem!..

Niciun comentariu: