marți, 16 iunie 2009

sifonari si vidanjori

Nu stiu daca printre cititorii mei sant si aceia care cunosc cele doua cuvinte sifonar si vidanjor.Vidanjorul este acea persoana care lucreaza cu vidanja(masinaria care trage apa).Sifonar este acea persoana care raporteaza sefului ierarhic toate nemultumirile legate de ceilalti angati ai firmei,colegi de munca.Am lucrat in cadrul firmei de intretinere obiective ce avea ca punct de lucru Curtea de Apel Bucuresti.2 ani si 7 luni!..Recunosc cea mai lunga perioada cu carte de munca!..Trist dar adevarat!..Multa lume a vrut revolutia romana,personal fiind impotriva,stiind ce ne asteapta.Am avut multe servicii fara carte de munca in cei 20 de ani scursi de la revolutie.Am facut si facultate.Dar aici la ultimul loc de munca incepusem sa cred ca-mi va fi bine,sefii ierarhici avand incredere in persoana mea.Speram ca macar inca un an sa mai fiu pe aici si-n acest timp sa-mi pun in ordine viata atat sentimentala cat si materiala.Inteleg e criza,oficial si-n Romania declarata de Basescu(basina cum zicea bunica).Inteleg ca se restrange activitatea.As intelege daca am gresit cu ceva fata de sefi,chiar daca la darea situatiilor lunare mai greseam cate o cifra in raport.Greseala era nesemnificativa.Sa spunem ca ceea ce faceam eu putea oricine dintre colegi,si sa zicem ca poate unii au fost sifonari si vidanjori.Sa zicem.Ca doar e postul Sf.Petru si Pavel.Nu judec eu lucrurile,il las pe D-zeu.Dar atunci la alte puncte de lucru ale firmei din Bucuresti,au existat si acolo sifonari si vidanjori?.Probabil.Dar competenta?Hai inteleg pe mine ca sant inginer ca pot oricand sa-mi gasesc,etc,etc.Le spun tuturor acelora cared asa ceva ca e greu.Am terminat facultatea in 2001.De atunci am cam uitat unele lucruri,mai cu seama ca n-am lucrat efectiv ca inginer nici o secunda.Si-n perioada dintre cele doua razboaie mondiale,in cadrul firmelor existau sifonari si vidanjori.Dar si-n perioada comunista!..Fiecare trage de scaunul sau.Inteleg.Dar sefii ierarhici cu cine tin? Bine!..O iau ca atare.Firma a intrat in criza si isi restrange activitatea.E post si nu-mi permit sa gandesc altfel.Un sut in fund e un pas inainte.Vreau sa am familia mea,fetita mea si propria afacere.Iubita mea ma sprijina in toate aceste demersuri.Sa-i dea D-zeu sanatate si ei si mamei mele,scumpa mea mama!..

Niciun comentariu: