duminică, 23 iunie 2013

Precizari personale in legatura cu acest articol

Sînt angajat la această companie din 1 aprilie 2010.Veneam din somaj si un loc de munca la nou deschisul Real Pallady era binevenit.Desi recunosc  am c-am fost împins de la spate.M-am angajat pe raionul Media Office si am participat la aranjarea rafturilor si a produselor aferente.La deschiderea  magazinului raionul era fruntas.Asta si datorita promotiilor existente.A urmat o decadere evidentă.Dar practicile de mutare de pe un raion pe altul pentru a nu te invata cu prea multe mai ales secrete(ce fel de secrate?..) au început cam din iunie 2010Fusesem într-un concediu la mare si can m-am intors la nici o  saptamană am fost mutat disciplinar la raionul peste.Dupa doua luni jumătate a urmat o scurtă escapadă pe raionul Media Office din Real Berceni.Nu m-am plîns cum nu m-am plîns nici faptul ca timp de un an am efectuat curatenie in sediul central alaturi de alti angajati,desi e anormal si neconform cu statutul de lucrator commercial.Dar asa este la noi în Romania si mai ales cănd lucrezi la patron.Eu unul personal am fost împotriva revolutiei romane mai ales că eram pe atunci în armata romană.M-am reintors dupa aproape un an pe raionul peste timp în care am efectuat si aproprierea din punct de vedere legal si religios de sotia mea.Intre timp s-a nascut si băietelul Vlad Andrei.De atunci încoace am muncit mult sîrg pe raion îndeplinindu-mi cu stoicism atributiile din fisa postului.Dar tocmai acest sîrg si stoicism au facut ca stăzi cînd scriu acest articol să mi se propună demisiaTrist dar adevărat!..

Niciun comentariu: