marți, 23 martie 2010

Flacara amintirilor(de la cei 40 de ani)


Am trecut printr-o perioadă grea, plină de solicitări şi de provocări, perioadă pe care avem datoria s-o luăm în serios asa cum este ea.. Le-am răspuns, în acea clipă, tuturor celor care mi s-au adresat,verbal pe telefonul mobil sau fix sau prin scurte mesaje telefonice. Le-am multumit si le mai multumesc înca odata emoţionat. Nu este de colea să ai atâţia prieteni şi să exişti în conştiinţa lor. Ştiu că sunt muritor şi de aceea am puterea să mă bucur de fiecare clipă întârziata a mea pe acest pământ atît de rabdator cu noi !.. Dar mă simt cu atât mai bogat în cele chiar 40 de vieţi,facute anul acesta cu cât aflu despre mine că suntmai sanatos si mai puternic!..Mi-am pregătit temeinic sărbătoarea zilei de naştere. M-am ocupat împruna cu iubita mea de strângerea de alimente atît de necesare punerii pe masă!..Vinul îl comandasem de la vechiul coleg de munca ,cel care ne-a facut cunostiinta mie si iubitei mele!..A fost poate cea mai frumoasa petrecere de dupa cea de la 35 de ani ai mei!..Fusese alaturi de mine ,unchiul,matusa verii mei si bunica!..Acum cand scriu aceste randuri ma pregatesc sufleteste de un nou loc de munca!..Chiar daca nu e conform pregatirii mele.Sper ca intr-0 zi sa pot desfasura propria afacere.Si sa creez acea stare financiara viitorului meu copil!..

Niciun comentariu: