marți, 23 martie 2010

Rapid Bucuresti -farmecul vietii

Farmecul vieţii este la el acasă aici in Giulesti . De unde cu o săptămână în urmă au fost la un pas să urce în fotoliul de lideri, giuleştenii au ajuns acum tocmai pe locul şapte în clasamentul la zi al Ligii 1 şi riscă să rateze, pentru al doilea an consecutiv cupele europene.Asa a fost rapidul din totdeauna.Si pe vremea lui Neagu,si pe vremea lui Nae Manea si apoi Curelea,Tîră sau Goanţă.Îmi aduc aminte de un meci de pomină povestit de tatăal meu.S e întîmpla pe vechiul stadion Republicii cînd Rapid juca în divizia A cu Steagul Rosu Brasov.Mai ereau 3 minute din meci si scorul era 3-1 pentru Rapid.înca nu se construise metroul bucurestean si nu venise cutremurul din 1977 si nici modernizarea zonei Uranus.Tata nu era ccasatorit cu mama,si învatase dragostea pentru fotbal si mai ales Rapid de bunicul meu!..Tatăl tatălui meu!..Tata a ramas pana la finalul meciului.Cand scorul era 3-1 si mai ereau 3 minute erea greu de crezut ca ceva se mai poate întampla!..Lumea începe sa plece de la stadion îndreptandu-se fiecare spre casele lor.Însa Brasovul a revenit în joc egalând situatia pe tabela de marcaj.Ba chiar marcînd si golul victoriei. Scorul final Rapid -Steagul Rosul 3-4 Ăsta e Rapidul nostru.Dar am constatat în ultimii ani ca aemenea rezultate sînt si la case mai mari.Spre exemplu finala ligii campionilor de acum cativa ani dintre AC Milan si Livepool.La pauza conducea AC Milan cu 3-0 La final scorul a fost 3-3. In primul minut de prelungire marcheaza Liverpool golul victoriei,caci pe atunci era valabila regula golului de aur.Oricum eu mai sper în castigarea anul acesta a campionatului!..

Niciun comentariu: