duminică, 7 martie 2010

Tintirimul Metalurgiei

Astazi pentru ca vremea mi-a permis am decis sa merg la bunicul meu ultimul sot al bunicii mele Elena.Ce viata a dus bunica mea,avand 4 soti si pe toti i-a ingropat,ea fiind ultima care a murit.Nu mai fusesem din 23 decembrie anul trecut,in apropriere de Craciun.Dar supoare.Datorita iernii ciudate prin care am trecut,ba cald ba frig,ba ninsoare,numai gasesc crucea si asa nemaifiind intreaga.Ratacesc prin cimintir la orele amiezei,aproape singur,doar o mama si un baiat fiind la un mormant.Soarele straluiceste pe cer si vantul sufla usor.Temperatura erea foarte scazuta,si mainile imi inghetara.Ma gandeam peunde sa-l mai caut!..Oricum marti pe 9 martie voi merge la viza obisnuita de la Bratele de munca si atunci voi rataci din nou prin cimintir.Poate cineva sa ma ajute atunci sa redescopar" fig. 18"De fiecare data am vut probleme.Ba mi se ducea scrisul de pe cruce rescriindu-l din nou,va venea un vant puternic si-mi zbura crucea si eu o repuneam la loc.E adevarat la cate datorii am avut in ultimii ani cu banii din ultimul serviciu abia ajunseseram la zi.Ar fi trebuit sa fac ceva totusi spre rusinea mea.Bunicule,stai fara grija am sa rezolv,sa stii!..

Niciun comentariu: