luni, 15 martie 2010

Mama

Unde este CNA-ul sa sanctioneze OTV? Ce fel de femeie este Oana Zavoranu?Ce fel de femeie este ea care isi batjocoreste mama la OTV?Oana Zavoranu care cheltuie 2 miloane de dolari prin America alaturi de Pepe si mama ei se chinuie ca firma sa reziste pe piata si Oana in loc sa-i dea ea bani,tocmai ea cere de la mama?Nu ti-a r fi rusine Oana? Mama este mama indiferent ce ti-ar face!..Vrei partea ta? Ajut-o in cadrul firmei si vei avea!..Vrei bani nemunciti cu mainile tele?Nu ti-ar fi rusine Zavoranu Oana? A inceput sa ma indigneze astfel de lucruri spuse despre cea care ne-a dat viata,ne-a ingrijit si ne-a crescut,si iata respectul cuvenit!..Ce fel de femeie esti Oana,care nu porti respect mamei tele?Santem in postul pastelui si D-zeu nu doarme!..Mi se activeaza mai vechea sintagma cum ca 'mama este mama indiferent ce ti-ar spune sau ce ti-ar face"Si eu am avut certuri cu mama destul de grave pe motive financiare si totusi ne-am impacat si am plans de impacare si santem si acum fericiti si ea este fericita de relatia mea sentimentala stabila si eu de sanatatea ei!..Munceste cinstit un ban si apoi sa ai pretentii!..E trist dar adevarat!..

Niciun comentariu: