duminică, 7 martie 2010

ziua femeii

Maine este 8 martie. Ziua tuturor femeilor,studente,doctorite,farmaciste,functionare,politicianne,ziariste,prezentatoare tv profesoarelor si nu in ultimul rand mamelor,care pot avea oricare din aceste meserii..Este si ziua mamaei mele pe care o pretuiesc din plin!..A fost in cele mai grele momente alaturi de mine,mai ales dupa moartea tatei!..Mi-a călauzit pasii de cand am fost mic si pana azi la cei 41 de ani!..M-ajutat cum a putut cu mainile ei de muncitoare si apoi de contabila.M-a ocrotit de mic ca sa nu fac vreo boala si sa nu duc lipsa de nimic si ori de cate ori se intampla ceva ma ducea la doamna doctor Calinescu de la policlinica ministerului de interne.Imi dadea sfaturi ori decate ori aveam nevoie iar eu am stiut sa n-o dezamagesc niciodata!..Singurul regret e ca n-am facut ASE-ul -contabilitate si poate ca....Dar am constatat ca la cursurile recent facute la o scoala particulara nu stau chiar bine!..Zambetul mamei la ganguritul copilului e ceva extraordinar.Desi am vorbit greu pe la trei ani si primele cuvinte au fost aha,în loc de apa si papa in loc de mancare,desi "papa" in italiana inseamna "tată" acum vorbesc de parca nu mai m-as opri.Sărutmana mama mea si D-zeu sa te aibe in pază!..

Niciun comentariu: