marți, 15 septembrie 2009

cand boala nu te intreaba

Venisem de la mare ,unde in doua zile a cam batut vantul,si unde decisesem sa nu ma spal pe corp tocmai ca sarea sa patrunda in mine.Facusem in prima seara de la revenire baie corporala si pe cap,fiind inca cald afara chiar daca mai rece seara,am decis sa dorm cu geamul deschis.Ceea ce a urmat e lesne de inteles.Eu si iubita mea ne-am trezit a doua zi plini de raguseala si dureri in gat.Eu si cu tuse seaca.Ceaiuri cu lamie, cat mai multe, fructe mai multe decat de obicei si vorbe dulci de-o parte si de alta!..Spre seara eu facusem si temperatura 37 cu 5.Iubita mea a fost alaturi de mine.Noroc ca mai aveam ramasa o folie de electomicina si asa am inceput sa iau doua la sase ore.Evident incepusem sa ma simt ceva mai bine.Multumesc iubito ca ai fost si esti alaturi de mine in aceata mica sau mare incercare nici nu stiu cum sa o denumesc.Cand vine,boala nu te intreaba cine esti sau ce esti!..

Niciun comentariu: