sâmbătă, 26 septembrie 2009

Indignare

Azi la TVR la emisiunea doamnei Marina Almasan"Ne vedem la TVR" un grup de parinti erau revoltati ca dirigintele unei clase de elevi de la o scoala generala din Bucuresti in loc sa-i invete despre educatie cetateneasca despre compoortamentul in familie si-n societate,el profesorul de matematica le inobileaza istoria tarii noastre,cultura,identitatea noastra,stranosii nostri si tot ce inseamna Romania.Fara identitate o natiune nu poate rezista!..Stimularea unui elev daca nu fac parintii acasa o poate face dirigintele.Ce daca elevii erau pusi sa invete o istorie,sau chiar o poezie,si daca nu o stiiau li se scadea nota la matematica?E de fapt o stimulare!..Pe vremuri ai mei imi cumparau jucarii si mi le dadeau doar daca luam o nota mare la nu stiu ce materie.Doar asa ma stimulau.Acei parinti doreau ca dirigintele sa-i invete cum sa se descurce singuri cum sa-si faca bani si avere.Dar sa nu stie Doina lui Eminescu,Repetabila Povara a lui Paunescu,Lacul sau Marul a lui Miron Radu Paraschivescu!..Eu pe viitorul meu copil am sa-l educ in acest spirit al patriotismului romanesc.Nu o sa calatoresc prin tari straine!..M-am nascut in Romania si o sa mor in Romania!..Dragi paarinti sa va fie rusine!..

Niciun comentariu: