sâmbătă, 19 septembrie 2009

Un mare artist

A murit Nicu Constantin,un mare artist!..Nu am vazut nici un spectacol cu el pe litoral,in schimb am vazut 3 spectacole la Tanase,si 2 spectacole la sala Polivalenta din Bucuresti.Toate inainte de revolutia romana.El probabil nu a stiut de boala caci altfel poate lua niste masuri.Iar cand s-a dus la spital pentru chipurile control de rutina,era prea tarziu.Dar de cand ma stiu eu nu l-am vazut decat ci tigara in mana.Si un sprit alaturi de prietenii dragi.Si-a trait viata si a avut parte de numai bucurii alaturi de ceia dragi!..Dar boala cand vine nu te intreaba cine esti sau ce esti!..Oricum el a mai trait 15 ani in plus fata de tatal meu. Aste este! Dumnezeu sa-l odihneasca!

Un comentariu:

vasvic spunea...

Multumesc mult de mesaj Maia Martin.Am sa tin cont de propunerea ta!..