luni, 14 septembrie 2009

iubind in tacere marea

Am fost la mare prin programul "Litoralul pentru toti" in statiunea Jupiter aproape de Neptun .Pe vremuri statiunea Neptun era perla litoralului prin amenajarile facute si prin faptul ca cuplul Ceausescu si apropriatii veneau in concediu acolo.Am plecat de vreme dimineata tocmai ca sa nu intarziem la gara.Bagajele erau facute de cu seara tocmai ca sa nu uitam ceva.Biletele de tren erau langa fereastra. Imi luasem si un caiet dictando sa-l am pe tren tocmai pentru a-mi asterne gandurile de iubire.Cu o zi inante de plecare fusesem la cumparaturi tocmai pentru ca micul dejun si cina sa le luam in camera de hotel.O ciorba pe la pranz om gasi noi sa mancam!.. ar zice romanul mai sarac.Desi eu si iubita mea nu santem chiar asa saraci!..Era cer senin afara si doar duminica si luni urma sa fie mai urata vremea.Pe tren ne zambeam unul altuia si ne faceam ochi dulci.Acum la 40 de ani traiesc adevarata fericire.Multumesc iubito!..In compartiment am avut parte de companii placute cu care purtarea unei conversatii era destul de usor.O femeie tocmai din Jimbolia ultima casa din Romania pe dreapta.Au fost momente cand iubita mea adormit,tocmai pentru era destul de obosita si plecam la mare exact dupa o zi in care ea muncise pe branci la locul de munca.Am fost anul acesta tocmai pentru ca anul viitor,pe vvremea aceasta speram sa facem nunta mult visata.Cand am ajuns in halta Neptun(pe vremuri Popasul Caprioarei) vremea era calda vantul adia usor,iar soarele erea acolo sus pe cer.Tanara donisoara de la receptia hotelului Cometa ne-a spus sa mai asteptam un pic.Pe mine ma napadesc amintirile copilariei si a concediilor facute impreuna cu ai mei.Dupa ce ne-am despachetat lucrurile ne-am dus pe plaja la o autoservire sa luam pranzul si apoi urma sa mergem pe nisipul marii sa ne bronzam.Nu se stie duminica si mai incolo.Ce este mana nu-i minciuna spune un vechi proverb!..Revedeam iar nisipul marii la interval de un an.Acum insa cu o iubita.Tot ce ma-nconjoara este al meu!..Si ce este al meu este si al Universului!..Si ce este al Universului este al galaxiei din care facem parte cu toti!..Nu stiu ce a determinat-o pe iubita mea ,vazand ploaia ce numai contenea duminica si luni,chiar daca luni spre amiaza s-a oprit,sa o cheme si pe mama alaturi de noi.Probabil faptul ca ea nu mai are mama probabil faptul ca tine foarte mult la dansa chiar nu stiu!..Oricum multumesc iubito,multumesc mamei ca a acceptat!..Marea cu ale sale valuri ne-a dat din nou placeri nebanuite si seri de neuitat!..Avem o tara minunata si o mare minunata dar nu stim sa le pretuim.Noi ca politicieni,noi ca oameni simpli!..

Niciun comentariu: