marți, 15 septembrie 2009

in cautarea fericirii

Ani de-a randul am fost in cautarea fericirii si cand credeam ca am gasit-o ea fugea si nu se mai intoarcea.Evident aparea o alta fericire dar nici aceea nu statea prea mult.Poate ca nu eram suficient de barbat.Poate nu stiam sa procedez,desi florile si cadourile pe care le ofeream posibilelor mirese ale mele nu erau de neglijat.Probabil ca ceea ce vedeam in jurul meu ma impresiona si imi puneam intrbari la care poate nici azi nu pot gasi un raspuns plauzibil.Posibil ca si unii colegi de ai mei sa faca tot posibilul ca eu sa ma intreb mereu,unde este fericirea?Daca as fi stiut ce este fericirea si unde ea se ascunde atunci n-as mai fi ratacit prin lume in cautarea ei.Si totusi fericirea a poposit in viata mea definitiv!..Bine ai venit fericire!...Mai bine mai tarziu decat niciodata

Niciun comentariu: