luni, 14 septembrie 2009

A inceput scoala

A inceput scoala mai devreme cu o zi pentru ca sa fie deschiderea la inceput de saptamana.Tot mai multi copii au luat cu asalt cu bucuria sau nu a terminarii vacantei de vara, liceele, scolile generale sau cei mici gradinitele.Mami-
ci cu bratele pline cu flori pentru doamna invatatoare sau doamna diriginta,sau alte doamne profesoare.Cu o zi inainte la supermarketuri(pe romaneste alimentara) era coada si pentru faptul ca mamicile mai doreau sa faca si cadouri doamnelor profesoare sau invatatoare.Personal mi-aduc aminte ca si pe vremea mea cand eu incepeam scoala mai ales in primi ani de scoala mamna venea cu mine,apoi imi dadea mie florile si cadourile,desi eu eram putin timid le ofeream.Aveam o colega de banca pe care o apreciam si careia imi placea sa-i daruiesc o floare sau un cadou simbolic.E toamna romantica cu foarte multe frunze aramii cu indragostiti ce se plimba prin parcuri,cu batrani (sot si sotie) tinandu-se de mana ca-n prima tinerete!..O toamana tarzie cu temperaturi ce amintesc de vara ce a trecut!..Dar am vazut la televizor ca multe scoli sant in renovare ca muncitorii lucreaza cum lucreaza,ca banii sant cum sant,desi multi daca ar cunoaste mecanismul fondurilor europene ar obtine bani.Redactia "flacara de veghe" ureaza tuturor scolarilor si elevilor un an scolar mai bun decat precedentul si multe si noi realizari in toate domeniile de activitate!..

Niciun comentariu: