joi, 19 martie 2009

A murit Ion Dolanescu

Azi la orele amiezii cand ne apropriam de seara,s-a stins la varsta de 65 de ani marele virtuoz al muzicii populare Ion Dolanescu,A cantat dorul de tara,satul natal,mama.In urma unui stop cardiac.Personal nu am fost la multe concerte de ale dansului.Dar am apreciat cu mare bucurie anumite cantece pe care maestrul le canta.Desi am avut mai multe relatii de amicitie din care am sperat ca ma voi casatori,iata-ma abia acum la 40 de ani in aceasta situatie.Doream inca din tinerete ca la nunta mea sa am cativa dintre marii artisti,precum Ion Dolanescu,Benone Sinulescu,Dan Spataru sau marele artist Gica Petrescu.Dar constat cu fiecare ora intarziata ca nu mai am timp de nimic.Si-ncet marii artisti se sting.Asta pana cand nici nunti nu vom mai avea,nici oameni nu vor mai fi.D-zeu sa-l odihneasca!..

Niciun comentariu: