vineri, 6 martie 2009

O DECLARATIE CE INCA N-AM ROSTIT-O NICAIERI

Mă asupresc nemilos barfele zilei. Nu mă lasă în pace nici amintirile din facultate si mai apoi,mai ales ca acum locuiesc intr-o zona plina de amintiri frumoase vdar si mai putin frumoase. Cum aş putea să nu mă gândesc la scumpirea zilnica a vieţii noastre in care traim , într-o conjunctură istorică în care marile puteri ale lumii vor sa reimparta iarasi lumea si sferele de influenta, intr-o lume in care au fost distruse toate pârghiile, prin care binele nu mai poate invinge raul? Universul a dat drumul furtunii şi ne mirăm că nimeni nu o poate opri şi că femeile umbla pe tocurile lor,fardate in cel mai urat sau placut mod , tocmai din cauza furtunii,in incercarea disperata de a mai arata si ele asa cum au fost. Piaţă este liberă, lumea bolnavă de profit imediat şi de speculă! Preţurile sa o ia în jos, prin abundenţă de produse devine imposibil atata cat vreme preţul petrolului este jucat, după voia marilor puteri.Ce pot eu face, , împotriva acestui curs istoric si toxic al lucrurilor? Mă urmăreşte, pe de altă parte, o altă imagine:aceia de a numai sti mare lucru in domeniu pe care l-am studiat in facultate,electrotehnică.Bine,santem angajatii firmei si avand in vedere ca sant mai multe obiective castigate,sa zicem ca n-as ramane pe drumuri.Si daca?Atunci voi lua 'anuntul telefonic".Viitoarea mea sotie cu care vreau sa impart si bunele si relele vietii ,este alaturi de mine,si de cand m-am mutat la ea ,a investit enorm in persoana mea si cred ca Universul cu tot ce inseamana el nu ar putea recompensa binele ei,desi divergente de opinie au existat si vor exista.Privirea ei calda ma urmareste peste tot.Pe vremuri eram urmarit de ghinion in dragoste,avand mereu sicane.Atunci erau sicanele persoanelor din jurul meu.Acum sant sicanele leului nostru cel de toate zilele.As vrea sa se termine acest cosmar si sa ajung mai repede la altar impreuna cu ea ,ca si mama sa se poata bucura de acest moment unic in viata fiecarei persoane.Numai D-zeu stie cand va fi momentul!..Si ce mult m-as bucura sa-i vad burticica mare si-n ea sa fie viitoarea noastra fetita,pentru ca-mi doresc enorm un copil!!.

Niciun comentariu: